reklama

Šialenstvo alebo pravá zábava

"Otvorenie sezóny na Motely Kamenec" tak tieto slová sa ozývali zo všetkých strán a ani nebolo treba reklamu aby sa o tom hovorilo. Pre pochopenie 99% mojich rovesníkov som túto "destináciu" navštívila aj ja s domnienkou párty na Miami beach. Zaparkoval som auto a prešiel len pár metrov, pred vstupom stál už zástup ľudí ako by čakali na spasenie v podobe mega párty. Zapadol som do davu aj keď je to s mojou výškou trocha ťažké a čakal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pripadalo mi to ako colný priechod na Ukrajinu kde sa každý obieha a kto ma známeho ide bez kontroly. Všimol som si veľa dievčat o ktorých by som povedal, že to musia byť kráľovné večera a fixoval som ich v hlave v položke "zasa nič ako minule". Dievčatá obletovali stroskotanci ktorí na ne púšťali priezračné finty sťa voda z boku Kristovho a im to lichotilo. Úbohosť a predimenzovaná sexualita ktorá sa tam dala krájať a predávať na tony stále stúpala a keby mala svietivosť svieti celý svet s priľahlou galaxiou. Ľahšie jedince ženského typu sediace pri bare otočené na parket so zvodným pohľadom čakajúce na chudáka čo vypijú jeho drinky a keď nemá Medveďa tak sa poberajú smerom východ - útek mali ego tak vysoko že narúšali let vesmírnych družíc.
Po čase som sa vrátil. Dievčatá zo zložky "zasa nič ako minule" sa viezli na jednu noc preč luxusným autom. Prešiel som sa popod stánky a videl ľudí ležiacich na zemi a hľadať triezveho bolo horšie ako hľadať ihlu v kope sena. 

- včera sa potvrdila Darwinová teória evolúcie a ľudia vrátili do obdobia opíc a pudového správania. Ukončím to vetou čím väčší gadžo tým večše bandurky ! = čím väčší debil tým väčší záujem oňho [/content>

Lukáš Hric

Lukáš Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Právnickej fakulty v Košiciach. Momentálne v tomto meste aj žijem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu